Friday, November 14, 2008

心情调整

最近的心情好像天气般,
变换无常。。
身边的人都觉得“怪胎”!

最近总是很难平衡心情,
人家常讲的“心理不平衡啊!”
哈哈。。可能是最近不能适应忙碌的生活!!
不曾酱过。。但忙得有价值。。也很开心!!
从来没想过我的生活会是酱的!!
早上-上课,
中午-尽量把功课干完,
晚上-外出聚聚谈“公事”

每天都是早上外出,
总是半夜才到家休息,
没时间,每空闲。。。
但我相信这能让我的生活变得更充实哦!!

* 怎么谈得那么远了, 为什么心理不平衡?
其实讲真的, 我自己也不知道哦!!
最近可能是睡不够,
心情可以从很开心,
在一秒间跌倒谷里 !!
真是变态,变态!!

这是心理不平衡了是吗?
哎。。你们就别再觉得我是神经病了,
只是最近功课,“工作”两边跑。。
才会酱吧!!
但我相信在未来的日子里我们会更加忙吧?
加油吧!

我也会尽量控制自己的“心理不平衡”,
* 慢慢就会习惯这样的忙碌了
我会很快把这样得不平衡,
调回平衡!!
亲爱的战友们加油哦!!
还有很多世界等着我们!!

3 comments:

ching said...

hey frenz.... long time din read ur blog oh.. sorry oh~ hehe~

how r u recently? y ur mood become like tis? dun worry,trust me, it will over soon...

still got two more weeks, juz try to enjoy la.. if not next time u will b hard to meet wit ur frenz again.. same as me... the time is run too fast jor...

sometime my mood will like u, not so stable... but juz try to handle it lo...

Gr@ce said...

haha ..ya lo.. me also long time din write blog lioa lo .. abit bz ma .. but anywhere thanks ..

actually me still ok de la , but just too tired sometime then will suddenly like that lo ... but now is ok lioa la .. me enjoy my working and study even that really make me tired like crazy ....haha ...

what the plan after grauate ? forward study ?

ching said...

me ah??? after that i plan go to work lo.. before tat hav think wanna study master de, but certain reason i will put it on behind.

if no study master mayb i will take some course, like eng, cooking or some skill course lo..

u le?? wanna work then marry, right?? hehe~